مشاور سئو

بهترین مشاور سئو و بهینه سازی سایت

مشاور سئو

بهترین مشاور سئو و بهینه سازی سایت

سئو داخلی چیست و چه کاربردی دارد؟

سئو داخلی چیست؟

سئوی داخلی (همچنین به عنوان SEO در صفحه نیز شناخته می شود) مجموعه ای از فعالیتهای بهینه سازی محتوای سایت برای موتورهای جستجو و کاربران است.


تعدادی از تکنیک های متداول SEO داخلی شامل مواردی مانند بهینه سازی برچسب های عنوان ، محتوا ، پیوندهای داخلی و URL های سایت است.


تفاوت بین سئوی داخلی و خارجی این است که سئوی داخلی بر روی بهینه سازی محتوای سایت کار می کند ، اما سئوی خارجی بر بهینه سازی اتفاقاتی که در خارج از سایت شما می افتد ، کار می کند. (فعالیت هایی مانند بک لینک)


چرا سئو داخلی اهمیت دارد؟

آیا انجام و رعایت عوامل داخلی SEO در سال 2021 نیز مهم است؟


قطعا بله.


این مقاله Google را در مورد "نحوه کارکرد جستجو" بررسی کنید.


ارتباط محتوا

اگرچه موتور جستجوی گوگل بسیار هوشمندتر از گذشته شده است ، اما هنوز از پارامترهای قدیمی مانند کلمه کلیدی استفاده شده در صفحه برای تعیین ارتباط محتوا استفاده می کند.


گوگل صفحات سایت را برای کلمات کلیدی جستجو می کند

بررسی 11 میلیون نتیجه جستجوی گوگل نشان داد که:


بین سایت هایی که در صفحه اول نتایج جستجو هستند و کلمه کلیدی در برچسب های عنوان آنها استفاده می شود ، ارتباط وجود دارد.


از کلمه کلیدی اصلی در عنوان صفحات سایت استفاده کنید

و اگر کلمات کلیدی رقیب را جستجو کنید ، متوجه خواهید شد که تقریباً همه سایت های صفحه اول از کلمه کلیدی در برچسب عنوان خود استفاده کرده اند.


استفاده از کلمه کلیدی در عنوان صفحه باعث افزایش سئو می شود

شما همچنین باید از کلمه کلیدی اصلی خود در سایر فاکتورهای SEO داخلی استفاده کنید.


برای اینکه محتوای شما در سال 2021 رتبه بالایی داشته باشد ، همچنین باید محتوای خود را برای عوامل زیر بهینه کنید:


تجربه ی کاربر

نرخ گزاف گویی و زمان ساکن شدن

تلاش برای جستجو

سرعت بارگذاری سایت

CTR (نرخ کلیک کنید)

فصل دوم


بهینه سازی محتوا برای SEO (SEO محتوای سایت)

سئو محتوای سایت

تا اینجا متوجه شده ایم که چرا سئوی داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است. وقت آن رسیده که او را کنار بگذارید و ادامه دهید.


به ویژه در این فصل ، من روی نحوه بهینه سازی هر صفحه سایت برای یک کلمه کلیدی خاص تمرکز می کنم.


اگر س likeالی دارید مانند "چگونه از کلمه کلیدی در صفحه خود استفاده کنم؟" در این قسمت به س yourال شما پاسخ می دهم؟


از کلمه کلیدی اصلی خود در 100 کلمه اول محتوا استفاده کنید

این تکنیک سئو داخلی هنوز کار می کند.


تنها کاری که باید انجام دهید این است که از کلمه کلیدی اصلی خود در 100 تا 150 کلمه اول محتوای خود استفاده کنید.


به عنوان مثال ، در بهینه سازی محتوای سایتم بر اساس کلمه "سفارش پروژه SEO" ، کلمه کلیدی اصلی خود را بلافاصله در ابتدای خط اول پاراگراف اول وارد کردم.


از کلمه کلیدی در ابتدای جمله استفاده کنید

از کلمه کلیدی اصلی در ابتدای مقاله استفاده کنید

چرا استفاده از کلمه کلیدی در 100 کلمه اول مهم است؟


این به این دلیل است که گوگل توجه بیشتری به اصطلاحاتی که در ابتدای مقاله و در بالا آمده است می پردازد.


فرض کنید شما مقاله ای با عنوان "طراحی سایت" در سایت خود منتشر می کنید.


اگر مقاله شما واقعاً مربوط به "طراحی سایت" است ، آیا منطقی است که خود کلمه "طراحی سایت" در نیمه پایینی سایت استفاده شود؟


قطعا نه.


به همین دلیل است که شما باید از کلمه کلیدی اصلی خود در ابتدای متن و بین 100 تا 150 کلمه اول مقاله خود استفاده کنید.


این یک پارامتر کوچک در میان عوامل داخلی SEO است که هنگام نوشتن مقاله باید به آن توجه کنید.

در بسیاری از سیستم عامل ها و سیستم های مدیریت محتوا ، عنوان پست وبلاگ به طور خودکار H1 در نظر گرفته می شود.


در وردپرس ، عناوین وبلاگ H1 در نظر گرفته می شوند


عنوان فرعی را روی H2 قرار دهید

کلمه کلیدی اصلی خود را حداقل در یک عنوان فرعی قرار دهید. آن زیرنویس را زیر H2 قرار دهید.


کلمه کلیدی باید حداقل یکبار در عنوان فرعی استفاده شود


برخی از س questionsالاتی که برخی از SEO ها ممکن است بپرسند عبارتند از:


آیا استفاده از کلمه کلیدی اصلی در برچسب H2 به SEO داخلی آسیب می رساند؟


خیر. استفاده از برچسب H2 به SEO سایت آسیبی نمی رساند. بر اساس تجربه من در پروژه های سئو ، استفاده از کلمه کلیدی اصلی در برچسب H2 تأثیر منفی بر سئو ندارد.


مثال استفاده از این استراتژی در سایت مجید رجبی (کلید واژه اصلی "مشاوره SEO")


همچنین از کلمه کلیدی اصلی به عنوان تگ H2 استفاده کنید

کلیدواژه فرکانس

فرکانس کلمات کلیدی به معنی تعداد دفعات استفاده از کلمه کلیدی در محتوا است.


ممکن است گوگل انکار کند که استفاده از چندین کلمه کلیدی می تواند به بهبود سئو کمک کند.


اما متخصصان و متخصصان سئو این نکته را آزمایش کرده و اظهار داشته اند که استفاده از کلمه کلیدی چندین بار قطعاً به بهینه سازی سایت کمک می کند.


به آن اینگونه نگاه کن:


تصور کنید صفحه ای در سایت خود دارید که گوگل فکر می کند در مورد یک کلمه کلیدی خاص است.


اما آن کلمه کلیدی فقط یکبار در آن صفحه استفاده می شود.


استفاده کم از کلمات کلیدی در محتوای سایت

گوگل چقدر می تواند مطمئن باشد که این صفحه درباره آن کلمه کلیدی خاص است؟ نه چندان زیاد.


از طرف دیگر ، اگر کلید واژه اصلی 10 بار در متن استفاده شود ، چه؟


در این مورد ، گوگل می تواند اطمینان بیشتری داشته باشد که صفحه مربوط به کلمه کلیدی است.


از کلمات کلیدی بیشتری در محتوای سایت استفاده کنید

البته به خاطر داشته باشید که این به معنای استفاده از هرزنامه کلمات کلیدی و تکنیک های مشابه نیست.


این به سادگی بیان می کند که چندین بار استفاده از کلمه کلیدی گوگل اطمینان حاصل می کند که صفحه وب سایت در مورد چیست.


هیچ اشکالی ندارد که از کلمه کلیدی اصلی خود به صورت کاملا طبیعی در محتوا استفاده کنید.


از پیوندهای خارجی در محتوای خود استفاده کنید

پیوند دادن به سایت های دیگر (پیوندهای خارجی) به Google کمک می کند تا بفهمد محتوای سایت شما درباره چیست.


همچنین به Google نشان می دهد که محتوای شما صفحه ارزشمندی است که به منابع مفید اشاره می کند.


این تکنیک سئو داخلی فقط یک فرضیه نیست.


افراد مجموعه Reboot Online برای اثبات این فرضیه که استفاده از پیوندهای خارجی در سایت به افزایش SEO کمک می کند ، آزمایشی را انجام دادند. (اثبات تأثیر پیوندهای خارجی در SEO)


این تیم 10 سایت جدید راه اندازی کرد.


در محتوای نیمی از این سایت ها از پیوندهای خارجی استفاده شده است. پیوندهای خارجی به سایتهای معتبر و مرتبط داده شد).


نیمی دیگر از سایت ها در محتوای خود از پیوندهای خروجی استفاده نکرده اند.


سایتهایی با پیوندهای خارجی رتبه بالاتری نسبت به سایتهای بدون پیوند خارجی دارند.


URL ها را برای SEO بهینه کنید

ساختار آدرس های سایت یکی از کمترین موارد در سئوی داخلی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد