مشاور سئو

بهترین مشاور سئو و بهینه سازی سایت

مشاور سئو

بهترین مشاور سئو و بهینه سازی سایت

سئو تکنیکال چیست؟

SEO یکی از آن آموزش هایی است که ممکن است در وهله اول شما را بترساند! در واقع ، فنی بودن تأثیر روانی دارد و ممکن است شما را به یاد مهارت های سخت برنامه نویسی یا روند آموزش بیاندازد! اگر چنین فکر می کنید و در مسیر آموزش سئو و آشنایی با مفاهیم آن هستید ، تسلیم نشوید و بدانید که سئو فنی به اندازه آب آشامیدنی ساده است و نیازی به مهارت خاصی ندارد! ما می خواهیم باورهای منفی شما در مورد این بخش از سئو را بشکنیم و بدانیم که سئو فنی آسانتر از آن است که فکر می کنید. بنابراین اگر:


شما سئو فنی را نمی شناسید

شما در زمینه سئو مبتدی هستید

این مفهوم سئو برای شما سخت به نظر می رسد

شما به دنبال یک آموزش راحت ، ساده و کاربردی هستید

به خواندن ادامه دهید و آژانس بازاریابی دیجیتال Dass را تا انتها دنبال کنید:


این مقاله را بخوانید: SEO و همه چیزهایی که برای شروع نیاز دارید (برای مبتدیان + به روز رسانی 2021)


سئو فنی چیست؟


SEO فنی نام دیگری برای SEO فنی است. بنابراین ، همانطور که از نامش پیداست ، روی قسمت فنی سایت کار می کند و آن را بررسی می کند. در واقع ، در سئوی داخلی و خارجی ، ما گامی برمی داریم تا در نهایت صفحات وب خود را بهینه کنیم.


 


به دنبال اولین نتایج گوگل هستید؟

ما بالاترین موقعیت های نتایج جستجو را برای شما داریم!

از اینجا شروع کنید

 


سئوی فنی داخلی برخلاف سئوی داخلی و خارجی ، به کارهای فنی مانند ربات ها ، کد برنامه نویسی و ارتباط با موتورهای جستجو می پردازد.


مهمترین هدف سئو فنی ایجاد وب سایتی است که از نظر فنی قابل خواندن و تأیید موتورهای جستجوی گوگل باشد و در گام دوم رضایت کاربر و تجربه خوب گشت و گذار در وب سایت است. برای او بسازید


چرا باید تکنیک SEO را جدی بگیرم؟

اگر کمی وارد دنیای سئو شده باشید ، متوجه می شوید که این روزها ، متخصصان سئو فنی معمولاً آنطور که باید آن را جدی نمی گیرند و شاید برای آن ارزش زیادی قائل نیستند. اما چرا اینطور است؟


یکی از دلایل اصلی کاهش اهمیت SEO فنی ، سیستم های مدیریت محتوای امروزی مانند وردپرس است. این سیستم ها بطور خودکار بخش زیادی از تکنیک های SEO را پیاده سازی می کنند. به همین دلیل ، این SEO معمولاً ناچیز تلقی می شود یا صاحبان مشاغل اصلا از این مفهوم مطلع نیستند!


سئو فنی یکی از اقداماتی است که باید در مراحل اولیه راه اندازی وب سایت خود انجام دهید. سپس شروع به تولید محتوا کنید. به یاد داشته باشید که اگر سئوی فنی را جدی نگیرید ، ممکن است تمام زحمات شما به هدر رفته و اصلا از آن آگاه نباشید!


به عنوان مثال ، فقط یک خط کد نادرست می تواند باعث شود موتورهای جستجوی گوگل به هیچ وجه محتوای شما را نبینند و آن را در نتایج نشان دهند. خوب ، در چنین شرایطی ، تمام تلاش های شما در زمینه تولید محتوا ، سئوی داخلی ، سئوی خارجی و سایر اقدامات چک لیست سئو زیر سوال می رود! بنابراین SEO فنی را دست کم نگیرید و بدانید که بخش مهمی از کار SEO شما مربوط به این قسمت است.


آموزش فنی سئو


 


اگر تا کنون با ما بوده اید ، احتمالاً متقاعد شده اید که تکنیک های SEO بخش مهمی از تلاش های بهینه سازی سایت شما هستند و نباید از آنها غافل شد. به همین دلیل ما قصد داریم این قسمت از مقاله را به آموزش فنی SEO اختصاص دهیم. ابتدا باید ببینیم معیارهای فنی SEO چیست و سپس آنها را در وب سایت تجاری خود پیاده سازی کنیم. بیایید با این 11 عامل آشنا شویم.

1. سرعت سایت یک عامل مهم برای گوگل است

آیا تا به حال سرعت سایت را به عنوان یکی از مهمترین معیارهای رتبه بندی گوگل در نظر گرفته اید؟ جالب است بدانید که اگر گوگل بخواهد صفحات وب شما را در نتایج اولیه خود نشان دهد ، یکی از کارهایی که برای مقایسه شما با رقبای شما انجام می دهد ، بررسی سرعت سایت است. این بدان معناست که اگر وب سایت شما به آرامی بارگیری شود ، ممکن است محتوای شما در وهله اول نباشد و ترافیک ورودی خود را نیز از دست بدهید.


 


چرا باید به سرعت سایت به عنوان یکی از مهمترین بخشهای سئو فنی اهمیت دهیم؟

در پاسخ به این س ،ال باید بگوییم که گوگل حامی شدید مخاطبان است! در واقع ، اگر مقاله ما "SEO چیست و برای چه مواردی استفاده می شود" را خوانده اید ، گفته ایم که تمام فعالیت های ما بهینه سازی سایت به منظور جلب رضایت کاربر است.


سرعت وب سایت نیز به طور مستقیم با رضایت کاربران وب سایت شما ارتباط دارد زیرا یکی از مهمترین عوامل SEO است. بدون شک هیچ کس دوست ندارد منتظر بماند تا صفحه ای در اینترنت باز شود و آن صفحه را ترک کند. البته این در گذشته صادق نیست!


در آن روزهایی که اینترنت فضای زیادی در زندگی ما باز نکرد ، ما مایل بودیم زمان زیادی را برای باز کردن صفحه اختصاص دهیم. این در حالی است که حتی انتظار 10 ثانیه امروز ما را آزار می دهد!


اما سرعت بهینه سایت از نظر گوگل چقدر است؟ اگر می خواهیم کمی در مورد اعداد با شما صحبت کنیم ، باید بگوییم که زمان باز شدن صفحات وب شما باید چیزی در حدود 2 تا 7 ثانیه باشد. چندین کار وجود دارد که می توانید برای سرعت بخشیدن به سایت خود انجام دهید.


چگونه بفهمیم سرعت سایت ما بالا است یا خیر؟


ابزارهای زیادی برای تعیین سرعت سایت وجود دارد که می توانید از آنها برای اندازه گیری سرعت سایت استفاده کنید. یکی از محبوب ترین ابزارها ابزار Gmetrix است. می توانید آدرس سایت خود را در این سایت وارد کرده و سرعت را بر اساس نمره A تا D و محدوده رنگ سبز تا قرمز مشاهده کنید و گزارش کوتاهی از مشکلات سرعت سایت خود دریافت کنید.


چگونه سرعت سایت را افزایش دهیم؟

اگر در مرحله قبل متوجه شده اید که سایت شما کند است ، موارد زیر را بررسی کنید:


بهینه سازی فایل های انبوه

اولین عاملی که بر سرعت سایت تأثیر می گذارد ، قالب های حجیم و پر زرق و برق است. استفاده از این الگوها ممکن است سایت شما را زیباتر کند ، اما مطمئناً سرعت آنها کاهش می یابد و منجر به SEO می شود. بهتر است همه چیز ، یعنی همه فایل های CSS ، HTML و JavaScript را فشرده کرده و حجم اضافی را به سایت تحمیل نکنید. حتی تصاویر میانی که وارد سایت می شوید نباید بزرگ باشند.


مشکل فایل های بزرگ در نسخه موبایل وب سایت تأثیر بدتری دارد. صفحه نمایش کوچک و وضوح پایین تلفن های همراه نمی تواند این فایل ها را به راحتی بارگذاری کند. و از آنجا که فهرست موبایل برای SEO بسیار مهم شده است ، نباید آن را کنار بگذارید. همه فایلهای بزرگ را از سایت خود حذف کرده و بهینه کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد